Opinia użytkownika: Klient_jYl0
Dotycząca firmy: 24opony.pl
Treść opinii: Czas oczekiwania na dostawę opon - do 7 dni - zgodnie z treścią otrzymanego powiadomienia. Po 7 dniach sam musiałem zadzwonić i dopytywać się, gdzie jest moja opona. Pan konsultant ds obsługi klienta nie był w stanie namierzyć wysyłki, o najmując, że dalej jest za granicą(niewiadomo którą). W następnym tygodniu cisza, brak odpowiedzi na kilka wysłanych maili. Po kolejnym telefonie do Pana konsultanta, ta sama informacja, nie wiedzą, gdzie jest opona. Po 3 tygodniach sam musiałem anulować zamówienie i prosić o zwrot pieniędzy. W efekcie dalej jeżdżę na kole zapasowym. Szczerze NIE POLECAM tej firmy. W życiu nie spotkałem się z gorszym podejściem do klienta. Brak kontaktu oraz rzetelnych informacji o statusie przesyłki. Konsultanci kilkukrotnie nie potrafili udzielić konkretnej odpowiedzi dotyczącej dostawy. Lepiej zapłacić więcej gdziekolwiek indziej, ale dostać to, za co się zapłaciło i na czas. Pozdrawiam, Zniesmaczony były klient.