Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_hwLM

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Totalne nie poważne podejście do klienta!! Złożyłem zamówienie na wyposażenie kuchni u rodziców, ustaliłem termin dostawy na czwartek. Załatwiłem sobie urlop, żeby pomóc ojcu wnieść. No i zaczyna się przygoda. W czwartek nikt nie przyjechał. W piątek od rana wpada stolarz i się pyta gdzie lodówka piekarnik płyta zmywarka, bo chce robić fronty( oczywiście stolarzowi dniówkę musiałem zapłacić ). Od rana wydzwaniam do sklepu, w końcu dodzwoniłem się rozmawiam z kolesiem i usłyszałem, że nie ma pojęcia dlaczego nie przyjechało zamówienie ale już załatwia problem i da mi jeszcze dzisiaj znać kiedy dostanę. Oczywiście przez cały dzień zero kontaktu, z doświadczenia już odmówiłem stolarza na sobotę żeby kretyna z niego nie robić. Sobota rano dzwonie znowu do Euro, tym razem rozmawiam z kobietą i od nowa tłumaczę całą sprawę od początku. Zostaję przełączony do kolejnej kobiety i znów tłumaczę sprawę od początku. Dostaję informację że widzi, że jest problem i da mi dzisiaj znać co z tym ( uprzedziłem ją że jej kolega też obiecał mi że da mi znać ) no i hurraaaa oddzwania z informacją, że system nie chce przepuścić coś zamówienia i najlepiej jak anuluje i zamówię jeszcze raz ^^ brawoo, parę dni w plecy ale cóż, zaproponowali mi dostawę na wtorek, bo przecież w poniedziałek się nie da. Spytałem się czy w ramach całego zamieszania i straty mojego czasu dnia urlopu i dniówki stolarza czy chociaż wniosą mi sprzęt do domu, a nie postawią przy furtce. Odpowiedź kobiety, że nie ale może usługę dodać i wyniesie za 4 sprzęty około 200 zł^^ Jest to totalne nieporozumienie jeśli chodzi o podejście do klienta, zero szacunku do straconego czasu i pieniędzy. Nigdy jeszcze nie komentowałem żadnego sklepu ale to co zrobiła ta sieć przeszła moje najgorsze oczekiwania. Teraz czekam na wtorek i jestem ciekawy co mnie znów spotka. Jeśli ktoś myśli , żeby zrobić większe zamówienie w tej sieci z góry nie polecam !