Opinia użytkownika: Klient_PLES
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Tragedia. W grudniu został zakupiony pierścionek zaręczynowy. Okazał się za mały i trzeba było wymienić go na większy rozmiar. Po otwarciu salonów pojechaliśmy do punktu w którym został zakupiony. Na sama obsługę czekaliśmy 2 godziny (były 4 panie ekspedientki i jedna klientka poza nami), następnie po tym jak zostaliśmy już wysłuchani kolejne 30 min trwało sprawdzanie czy pierścionek w odpowiednim rozmiarze jest na stanie. Okazało się ze nie... no wiec trzeba zamówić. Miesiąc czekaliśmy na to, aż pierścionek przyjdzie w odpowiednim rozmiarze. Odebraliśmy w tym tygodniu... wszystko fajnie... szkoda tylko ze pierścionek przyjechał uszkodzony (porysowany i obity). Ten sklep i obsługa to jest jakaś porażka. Biżuteria ładnie wyglada na wystawach. Najgorszy wybór jaki mogliśmy zrobić. Już wole iść do jakiejs kanciapy i sklepu jubilerskiego mniej znanej marki niż tracić poł dnia i nerwy przez dwa miesiące. Teraz czeka nas składanie reklamacji pierścionka... wiec kolejny miesiąc, o ile oczywiście go przyjmą... bo patrząc na jakość usług to jest ... aż szkoda gadac