Opinia użytkownika: Klient_705O
Dotycząca firmy: Tous
Treść opinii: Otrzymałam pierścionek używany, bądź po zwrocie jako nowy. Bul brudny i porysowany z osobna metką. Zakupiony online w promocji walentynkowej. Od razu zrobiłam zdjęcia i wysłalam zdjęcia. Niestety, nie wymienią mi pierścionka, bo "system na to nie pozwala", ale już wysyła porysowanei brudne bez metki to można. Jedyne na co mogę liczy to zwrot pieniędzy, chyba że chce sobie jechać 100 km do salonu żeby poszukać może będzie i mi wymienią. Paranoja. Były to moje pierwsze zakupy i mimo to, że zamówiłam jeszcze 1 pierscionek, który ma dojść od producenta to niestety nie chcę go już po tym jak zostałam potraktowana . Sytuacja żenująca dla mnie. Kupowałam biżuterię w różnych sklepach online i nigdy tak się nie zawiodłam.