Opinia użytkownika: Klient_R69N
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Witam, Nr klienta :58805451 Vectra przejęła kablówkę na moim osiedlu no i zaczęło się przy popisywaniu kolejnej umowy wymiana routera ,w telefonie brak funkcji CLIP kontakt z infolinią to jedna wielka porażka ,po przebrnięciu przez tzw, WIRTUALNĄ ESTSTENTKĘ należy konsultantowi opowiedzieć co i jak .jego zalecenie ZRESETRWAĆ MODEM ,przy braku efektu powiadomić ,efektu brak i kolejny telefon a że odbiera go inny konsultant też zaleca RESET MODEMU I TAK ZA KAŻDYM RAZEM GDYŻ ZAWSZE ODBIERA KTOŚ INNY szczegółowo znowu trzeba od nowa wszystko opowiedzieć naświetlić i wytłumaczyć i znowu ZRESETUJ MODEM .tych telefonów było kilkanaście ,podobno brak możliwości przełączenia do pionu technicznego a o ileż uprościłoby tą procedurę ,chociaż przy którymś połączeniu to się udało ,Po prostu ten system kontaktów z klientem TO JEDNA WIELKA PORAŻKA i utrudnienie ,nie mniej jednak stosunek konsultantów do klienta bardzo uprzejmy ,grzeczny i pozytywny .