Opinia użytkownika: Klient_ZG6b
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Jestem zadziwiona że w jednym sklepie sieci Pepco ten sam towar już przeceniony kupuję jeszcze o 50% taniej a w drugim ten sam artykuł nie jest przeceniony. Gdy poprosiłam obsługę o wytłumaczenie tego usłyszałam że każdy sklep ma furtkę i kierownik decyduje który towar dodatkowo przecenić. W tym oto sklepie przeceniono damskie rzeczy a było ich zaledwie 2 stojaki. Natomiast w pierwszym sklepie zostały dodatkowo przecenione rzeczy dla kobiet,dzieci i nastolatków. Nie mogę pojąć jak to jest możliwe że w sklepach występujących pod tą samo nazwą nie obowiązują te same rzeczy to jest niepojęte dla mnie. Pani kierownik była niemiła i powiedziała że nie przeceni mi towaru który wcześniej zakupiłam. Jej tłumaczenie mnie nie przekonało natomiast doszłam do wniosku że to nie klient jest nasz pan ale na odwrót. W ten oto sposób Pepco straciło we mnie klienta trudno jeśli nie dbają o zadowolenie klienta to jest jeszcze sporo sklepów z odzieżą dziecięca choćby smyk czy hm i jeśli coś takiego mi się przydarzyło to kierownik natychmiast reagował w sposób żebym była zadowolona. Niestety trzeba umieć być giętkim sprzedawcom ale chyba niektóre osoby będące na kierowniczym stanowisku nie znają starych zasad handlu. Przykro niestety bo może przyjść moment że trzeba będzie zabiegać o klienta a mam wrażenie że Wasz personel że wszystko samo się sprzeda.