Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: Zamówiłem przez internet przesłanie paczek z odbiorem przez kuriera u mnie w domu. Usługę przyjęli pieniądze pobrali. Kurier się nie pojawił. Reklamując telefonicznie informowali, że w systemie mają informacje, że usługę wykonali. Po trzech nieudanych próbach reklamacji tel. zrezygnowałem i wysłałem innym operatorem. Od Inpostu zażądałem zwrotu 68zł na konto bankowe. Odpowiedzieli że reklamację przyjmują w całym zakresie ale pieniądze przelali na jakieś wirtualne konto w Inpost i będę mógł je wykorzystać. Faktycznie pojawiły się pieniądze ale 51zł. Musiałem pisać kolejną reklamację, że mam gdzieś ich usługi i mają zwrócić 68zł na konto bankowe. Na co znowu odpowiedzieli, że zwrócą na konto bankowe ale 51zł. Żenada. Musiałem pisać kolejną reklamację. Tak mnie wkurzyli, że gdzie się da będę ich obrzucał błotem bo na to zasługują.