Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: zamówiłem sól drogową 8 worków z dostawą do mojej firmy z informacją o fakturze. Pan który przywiózł towar zaznaczył, że on nie może dźwigać. Rozładowałem po czym Pan kierowca poinformował mnie, że ma paragon, a nie fakturę. Poprosiłem żeby dostarczył mailem fakturę lub dostarczył w inny możliwy sposób. Niestety musiałem załadować towar na paletę. Następnego dnia sytuacja powtórzyła się tylko nie przyjechał towar do mnie natomiast dalej był problem z fakturą. Coś nowego usłyszałem od Pani z Leroy Merlin żeby zrealizować zamówienie i otrzymać towar z wydrukowaną fakturą muszę zamówić co najmniej za 450 zł. towar. Takie zachowanie jest skandaliczne. Bezczelność i lekceważenie klienta. Nie polecam zakupów w tym markecie.