Opinia użytkownika: Klient_R69N
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Serdecznie witam! P zmianie karty w telewizorze na kartę firmy Vectra brak możliwość nagrywania na dysk zewnętrzny .Jest to zadziwiające i niezrozumiałe Do tej pory przy karcie firmy Petrus nie było problemów .Przy próbie nagrywania wyświetla się tekst :PIN MODUŁU CAM ZAOSTAŁ ZAKTUALIZOWANY ABY NAGRYWAĆ wpisz prawidłowy PIN w sekcji ustawienia Od pracowników infolinii Vectry próbowałem pozyskać ten PIN -bezskutecznie, W sytuacji gdy nagrane treści są możliwe jedynie do odtworzenia telewizorze na którym zostały nagrane I NA ŻADNYM INNYM !! (inni telewizor komputer itp ) jest to faktycznie działanie kontr skuteczne działaniem na szkodę stacji telewizyjnych gdyż poprzez braku możliwości nagrywania treści w niedogodnych dla mnie godzinach powoduje spadek zainteresowania tą stacją a w konsekwencji marginalizacji i usunięcia jej z orbity moich zainteresowań Pozdrawiam , Klient z Torunia ,ps .nagrywać można tylko programy TVP .Jeżeli powodem jest obawa przed bezprawnym rozpowszechnianiem jest w tej sytuacji całkowicie bezpodstawna