Opinia użytkownika: Klient_NCRH
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zachęcony aktualną ofertą promocyjną, przygotowaną na Walentynki, wybrałem się do Lidla po truskawki. Atrakcyjna cena, profesjonalna reklama na stronie internetowej oraz w gazetce reklamowej (na okładce i w środku numeru) sprawiła, że chciałem wykorzystać okazję, by mieć truskawki do przygotowania walentynkowej niespodzianki. Niestety, reklamowane truskawki nie pojawiły się w Lidlu, a personel marketu nie potrafił wskazać przyczyny braku asortymentu. Cóż, pozostało mi raz jeszcze spojrzeć na barwną reklamę, a truskawek będę musiał poszukać gdzie indziej. Przy okazji warto nadmienić, że to, niestety, nie pierwszy raz, gdy w ofercie Lidla brakuje artykułów eksponowanych w promocji, nawet tuż po otwarciu sklepu.