Opinia użytkownika: Klient_XqNy
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Gorąco nie polecam, żart na każdym kroku, jeśli tylko jest możliwość wybrania innego dostawcy to nie radzę się długo zastanawiać. Poniżej kilka przykładów: - przy podpisywaniu umowy brak możliwości skorzystania z niektórych usług przy działalności gospodarczej (tylko dla większych firm, spółek); - wizyta technika w celu podłączenia usługi trwała 3 minuty - powinno działać, ja Panu tego nie sprawdzę bo modem może logować się nawet do 2h. Po czym człowiek wyszedł...; - po uruchomieniu usługi, próba zmiany konfiguracji dostarczonego routera - brak dostępów, kontakt z infolinią - tak, nie może Pan zmienić konfiguracji urządzenia bo nie jest Pańskie tylko wydzierżawione...; - codziennie problemy z jakością sygnału - odpowiedzi na zgłoszenia problemu wracają po 2 dniach jak akurat sygnał jest stabilny; - błędnie wprowadzone dane na FV przez konsultanta zakładającego konto/profil - nie wystawiają korekty, trzeba samemu przygotować notę korygującą, zeskanować, wysłać, czekać aż odeślą.