Opinia użytkownika: Klient_eMPQ
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Wczoraj czyli 08.02.2021r .około godziny 9:45-50 zakupiłem opiekacz 3-y w jednym , dzieci zrobiły sobie tosta potem gofra i padł........ Więc rano 09.02.2021 ruszam na reklamację mile panie ale nie mogą przyjąć reklamacji niestety nie wziąłem paragonu ... Ale znajomy pracuję w takich sieciowych składach i podpowiedzial iż mogpoprosić o wydruk tego paragonu ,,duplikat,, To było dzien wczesniej , i tak zrobiłem ale pani powiedziala że muszę przyjechac jak bedzie ta główna kasjerka i tak zrobiłem i nie uwierzycie taa główna niby kasjerka stwierdzila ze nie morze mi wydać tegoduplikatu i ona nie ma zamiaru szukać tego w systemie ... Spytalem sie tej kobiety co mogę w takim razie zrobić wiecie co powiedziała.. Dla mnie to pan do kosza wyrzuć jak nie wziąłeś paragonu ja nie mam czasu na bzdury.... Coooo 130zł go kosza ... Co to za sklep i kogo oni zatrudniają. Brałem towar o NICH i to na grubą kasę, prowadzę firmę budowlaną a oni MNIE w ten sposub potraktowali ..... To ostatni moj zakup w tej placówce i nie polecam nikomu ..... Nie szanuja klienta i.t.p Nie raz mialem taką sytuację i wszędzie dalo się po ludzku zalatwic a w Wyszkowie nie ta. Jest pani glowna kasierka co ma inne sprawy na glowie i nie ma zamiaru szukac paragonu choc podalem PRAWIE dokladna date zakupu tego towaru i poszedłem na dzial z tymi opiekaczami nikt wiecej nie kupił jak wziąłem jeden i została luka tak dzis stalo bez zmian więc sorry ale obsluga słaba i to za te 130zł maja taką opinię i zlotowki tam już nie zostawie ani moi znajomi . Totalne zero....