Opinia użytkownika: Klient_A0W9
Dotycząca firmy: La Mania
Treść opinii: obsługa klienta jest szokująco niekompetentna, pogubiona i niegrzeczna. Po otrzymaniu maila o dostępności produktu zamówiłam telefonicznie płaszcz potwierdzając dodatkowo jego dostępność i rozmiar. Płaszcz miał być sprowadzony do sklepu stacjonarnego- po tygodniu czekania wykonałam telefon, otrzymałam inf-odpowiedz w niegrzecznym tonie, abym czekała bo nikt jeszcze nie dowiózł tego produktu do sklepu( w dobie kiedy zamówienia realizuje się z dnia na dzień) i abym dalej czekała na kontakt. UWAGA!! po dwóch tygodniach czekania - wykonałam kolejny tel. i oczywiście kolejna odpowiedz, że płaszcz dalej nie dojechał po krótkiej rozmowie z mojej strony i zwróceniu uwagi, że tak nie powinna wyglądać obsługa klienta w odpowiedzi poinformowano mnie ,że tego produktu nie ma ?! SZOK wyparował podczas jednej i tej samej rozmowy telefonicznej!! Na pytanie , czy jest możliwość wydłużenia terminu realizacji karty podarunkowej już od miesiąca czekam na wiadomość od rzekomo "decyzyjnej osoby" NO tylko po gratulować takich pracowników dla państwa Przetakiewicz!!! La Mania