Opinia użytkownika: Klient_bADV
Dotycząca firmy: Intimissimi
Treść opinii: Zrobiłam zwrot zamówienia poprzez paczkomat 13 stycznia. Przyszło potwierdzenie, że dotarł na miejsce, minął już czas, w którym powinnam dostać zwrot pieniędzy. Infolinia rozłącza się w godzinach, w których powinna pracować, a na maila otrzymałam odpowiedź, że moje pytanie o zwrot środków zostało przekazane do odpowiedniego działu i w dalszym ciągu cisza. Najgorsze, że zanim intimissimi pokazało się z tej strony, zdążyłam już dokonać kolejnego zwrotu i pewnie też będzie problem z odzyskaniem pieniędzy. Nie polecam nikomu zakupów poprzez sklep online, bo na paczkę też trzeba czekać kilka tygodni. Brak szacunku dla klienta, straciłam całą sympatię dla tego sklepu i nie wiem, czy stacjonarnie zdobędę się na zakupy u nich. Jedna gwiazdka tylko dlatego, że trzeba coś wybrać.