Opinia użytkownika: Klient_D7eI
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Chciałabym krótko podsumować zakupy w Państwa sklepie. Do tej pory myślałam, że 'Kruk' swoją marką reprezentuje firmę, która dba o dobro klienta, jest mu przychylna i stara się możliwie jak najlepiej go obsłużyć. Ogromnie się myliłam. Od samego początku z zamówieniem były problemy. Przy wyborze zegarka, na Państwa stronie internetowej była opcja darmowego graweru, a także informacja, że mogą Państwo zapakować zakupy na prezent. Chciałam skorzystać z tychże opcji, przy czym najpierw okazało się, że czas oczekiwania na malutki grawer pod spodem tarczy zegarka to blisko 30 dni (!), po czym mailowo (po dłuższym czasie) poinformowano mnie, że jednak nie jest on możliwy w tym modelu. Skoro tak, to dlaczego była możliwość wyboru takiej opcji przy tym konkretnym produkcie na Państwa stronie internetowej? Zrozumiałabym nawet i to, ale dlaczego trzeba było zwlekać 2 tygodnie żeby poinformować mnie o tym mailowo? Przejdźmy teraz do pakowania. Nie muszę chyba podkreślać, że pakowania prezentowego nie otrzymałam, mimo dodania specjalnej notki do zamówienia, że mi na nim zależy. Cena była przyczepiona do zegarka, co więcej - poduszeczka była okropnie ubrudzona niebieskim tuszem, podobnie jak calutka karta gwarancyjna. Przypuszczam, że odbił się w trakcie przybijania pieczątki na certyfikacie autentyczności, który nota bene przez rozmazaną i rozlaną pieczątkę wygląda naprawdę tragicznie. To jest Drodzy Państwo pośmiewisko. Drwina z klienta, który kupuje produkt za czterocyfrową kwotę i liczy nie na gwiazdkę z nieba, ale po prostu na RZETELNĄ obsługę, która przysługuje każdemu, niezależnie nawet od tego jaką kwotę poświęca na zakupy. To zwyczajny brak szacunku wysyłać produkt pakowany brudnymi rękami. Jeśli już to się stało, dlaczego nie wymienili Państwo poduszeczki od razu? Chyba mają Państwo ich pod dostatkiem, to przecież nic wielkiego. Czy zatem zakupienie wodoodpornego pisaka lub markera to wydatek przekraczający możliwości sklepu internetowego? Mnie w tym momencie po obejrzeniu produktu jest zwyczajnie wstyd wręczyć go na prezent bliskiej mi osobie. Myślę, że Państwu również powinno... Ze swojej strony mogę tylko dodać, że to były moje ostatnie zakupy w sieci Kruk, a z pewnością również i moich znajomych - dołożę do tego wszelkich starań. Gdyby każdy człowiek wykonywał swoją pracę po prostu starannie, świat byłby o wiele lepszy. Radzę zmienić podejście do klienta i strategię biznesową. Sklepu oczywiście nie polecam nikomu, bo chyba nikt nie chciałby zostać potraktowany w tak karygodny sposób.