Opinia użytkownika: bartgot
Dotycząca firmy: Intimissimi
Treść opinii: Zamówienie złożone 27.01.2021 zostało wysłane dopiero dziś, tj. dopiero 05.02.2021 i to okazuje się, że tylko część zamówienia, bo 2 z 3 artykułów. Wyjaśnienie z emaila: "Z przykrością informujemy, że poniższy artykuł lub artykuły nie są już dostępne z powodu braku zapasów.". Po wejściu na stronę internetową sklepu dany niewysłany artykuł jest dostępny w liczbie 2 sztuk. Sklep nie proponuje nawet wysłania tego artykułu, tylko rozpoczął procedurę zwrotu kosztów za niedosłany artykuł. Konsultant odpisał: "Informujemy ponadto, że zamówienie zostało częściowo wysłane, ponieważ nie wszystkie artykuły były dostępne w naszym magazynie podczas składania zamówienia. Ilość artykułu na stronie internetowej zmienia się nieustannie, ponieważ ona zależy od stanu w magazynie centralnym. Dział techniczny poinformował nas, że termin aktualizacji ilości artykułów może przedłużyć się na stronie internetowej. Zalecamy nie dokonywać zakupu, jeśli podana jest informacja, że tylko 1 sztuka pozostała w magazynie, to oznacza, że najprawdopodobniej ten artykuł został wyprzedany. Najmocniej przepraszamy za niedogodności.". Jest to niedorzeczne, aby radzić nie robić zakupów, jeżeli tylko jest 1 sztuka artykułu dostępna. Skorzystałem z promocji, gdzie za 3 artykuły było 60% rabatu za każdy, a teraz przy zamówieniu tylko tego jednego niedosłanego artykułu jest rabat 40%. Chcę mieć dany artykuł, tylko nie zamierzam płacić więcej niż poprzednio, skoro wina jest po stronie sklepu. Nie polecam tego sklepu i podejścia do obsługi klienta.