Opinia użytkownika: Klient_QUVC
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Zamówienie złożone online, po 2 dniach informacja, że paczka spakowana i gotowa do wysłania - tego się nie czepiam. Po kolejnych 5 dniach znudziło mi się czekać, więc spytałam mailem, co z tą paczką się dzieje. Cisza, więc następnego dnia zadzwoniłam na infolinię porozmawiac z kimś żywym. Pani z infolinii nie wie, ale się dowie i napisze maila. Ok, czekam. Po kolejnych 2 dniach dostałam maila, że paczka została spakowana, jest gotowa do wysłania i mam czekać. No serio? Odpisuję zatem, że chciałabym wiedzieć, ile jeszcze mam czekać, bo jeśli kolejny tydzień, to z Chin szybciej paczki przychodzą. Odpowiedź już na drugi dzień, że...mam czekać, bo sprawa została przekazana do odpowiedniego działu i ktos kiedyś się odezwie. Mijają kolejne 3 dni. Już mocno wkurzona dzwonię na infolinię, ze chcę anulowac zamówienie i zwrot pieniędzy - pani z infolinii nie może. Chcę się dowiedzieć, gdzie w takim razie jest ta paczka i czy ją dostanę - pani z infolinii nie wie, zajmuje się tym odpowiedni dział. Proszę o kontakt do "odpowiedniego działu" - nie, bo nie. Proszę o rozmowę z kierownikiem - nie, bo nie. Czyli szanowne Hebe trzyma sobie moje pieniądze, zamówienie może wyśle, a może nie, a jeśli wyśle, to może je kiedyś dostanę, a może nie, pani na infolinii nic nie wie i nie można porozmawiać z kimś, kto cokolwiek wie, "bo nie". Ręce opadają.