Opinia użytkownika: Klient_ElcN
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Terminy absurdalne , co gorsza brak zrozumienia i empatii w przypadkach gdy pacjent zgłasza wyjątkową potrzebę. Pani w rejestracji nie chce o niczym słyszeć odpowiada tonem znudzonym i zniecierpliwionym. Na moja prośbę, której podstawą jest potrzeba o podłożu onkologicznym usłyszałam: "niech pani idzie i zrobi sobie badania w centrum onkologii" pomijając fakt, że brak jakiejkolwiek empatii i profesjonalizmu to pani z recepcji żyje w głębokiej komunie i traktuje pacjentów jak petentów, którzy jej zwyczajnie przeszkadzają. Tak się składa, że żyjemy w XXI wieku, choć po zielonym kolorze włosów można byłoby myśleć, że ta pani też, jednakże widać jest inaczej i nie zrozumiałym jest dla tej Pani to, że ja właśnie po to płacę za pakiet medyczny aby mieć szybki dostęp do badań laboratoryjnych i na pewno nie płacę po to by słuchać zwyczajnie bezczelnych zwrotów. Cała historia nie kończy się jednak na tym, bo po długim naleganiu aby pani łaskawie sprawdziła u pielęgniarek czy pobiorą krew poza kolejnością, czynność trwa 60 sekund nie 20 czy 30 minut jak w przypadku USG czy innych specjalistycznych badań, gdzie zrozumiałym dla mnie jest liczba pacjentów względem czasu i nie ma możliwości wykonania dodatkowo nawet jednego badania. Oczywiście odmówiono mi lecz w międzyczasie stał się cud- ktoś odwołał więc udało mi się skorzystać i Panie chyba ku swojemu niezadowoleniu musiały wykonać swoją pracę. Nie wiem lecz śmiem twierdzić , że nie zrobiły tego dobrze, gdyż okazuje się, że 2 dnia w aplikacji mobilnej otrzymuję informację, że z powodów technicznych muszę powtórzyć badanie...kpiny! Co to za opieką medyczna?