Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_FXE1

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Mam podobne doświadczenia z tą firmą. Zakupiłem na Allegro lokalnie drobną rzecz za 6 zł i sprzedający podał koszt przesyłki chyba 14 zł. Zapłaciłem bo szkoda mi było czasu na sugestię InPost czy Pocztę. Żadnej informacji od nadawcy nie dostawałem przez 10 dni, po czym zadzwonił kurier DPD i powiedział, że jest już drugi raz i mnie nie ma w domu. Powiedziałem zgodnie z prawdą, że ludzie w okolicy 13 zazwyczaj są w pracy a o pierwszej próbie dostarczenia też nic nie wiem. Na to kurier stwierdził, że nie ma obowiązku powiadomienia. Odpowiedziałem, że raczej powinien mieć obowiązek dostarczenia na co odłożył słuchawkę i odesłał do nadawcy z adnotacją odbiorca odmówił przyjęcia. Interweniowałem u nadawcy - moja wina bo mnie w domu nie było, w Allegro - nie odebrałem i mam zapłacić ponownie, reklamacja w DPD i tu najlepsze - faktycznie nie mogłem wiedzieć, bo nadawca nie wypełnił pola e-mail i nie dostawałem info ale to nie ich wina. Kto tu jest dla kogo? Otóż to. Odtąd omijam DPD z daleka i sprzedający robię zastrzeżenie - nie wyrażam zgody na DPD. Znajomi mają podobne doświadczenia z tą firmą.