Opinia użytkownika: Klient_KWtw
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Od tygodnia próbuję się doprosić sklep o ponowienie usługi podłączenia pralki, dzwoniłam na infolinie kilka razy, udało mi się porozmawiać z konsultantem 2 razy, za każdym razem zapewniał mnie, że zajmuje się moją sprawą. Potem mój telefon był odrzucany, myślałam, że to problem z połączeniem. Dn. 2.01.2021 około godziny 15:40 zadzwoniłam pod ten numer i udało mi się rozpocząć rozmowę, konsultant chyba pamiętał moją sprawę, po kilku słowach zaraz się rozłączył, zadzwoniłam jeszcze raz, jego koleżanka przełączyła mnie do działu reklamacji, jednak tam już nikt nie odbierał mojego połączenia, chociaż była pierwsza w kolejce. "Infolinia" odebrała mój telefon, kiedy zadzwoniłam z innego numeru telefonu. Pierwszy raz spotkałam się z takim traktowaniem, zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, jednocześnie proszę osoby, które są odpowiedzialne za jakość obsługi o interwencję w tej sprawie.