Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_8fg7

Dotycząca firmy: ENEL-MED

Treść opinii: W dniu dzisiejszym miałem umówioną wizytę w oddziale Kraków, Pawia 5. Wizyta została umówiona kilka dni wcześniej z powodu gwałtownego pogorszenia się stanu oczu, uniemożliwiającego normalne funkcjonowanie. Konsultacja okulistyczna u dr Dominiki M-R miała odbyć się w godzinach 11:00-11:15. W oddziale pojawiłem się o godzinie 10:55 i dwie minuty później znalazłem się przed gabinetem. Po kilku minutach wyszła pacjentka a tuż za pacjentką lekarka, która rzuciła do mnie: „proszę chwilkę poczekać”. Po czym na kilka minut gdzieś zniknęła. Po mniej więcej 5 minutach wróciła i zamknęła się w gabinecie po uprzednim „musi Pan dalej czekać”. Po kolejnych kilku minutach, rzuciwszy kolejny raz „proszę czekać muszę coś załatwić”, ponownie wyszła. Ta sytuacja, powracania do gabinetu i jego opuszczania przez lekarkę powtarzała się kilkukrotnie. Po pół godzinie, z uwagi na konieczność odebrania dziecka z przedszkola zdecydowałem, że nie może to trwać kolejne, niezliczone minuty z rzucanym: „trzeba czekać”. Wizyta lekarska nie odbyła się. Po pokonaniu 22 km spóźniony dotarłem do przedszkola i już spóźniony pojechałem na spotkanie do biura. Cała wizyta, na którą czekałem od 27.01.2021 zajęła mi wraz z dojazdem ponad 2 godziny - straciłem mnóstwo czasu, nerwów, opłatę parkingową i paliwo a mój stan pogorszył się. Odnoszę wrażenie, że pani doktor pomyliła pracę w placówce NFZ z pracą w placówce komercyjnej i traktuje pacjentów w sposób który nie przystoi godności lekarza. Niestety nie jest to odosobniony przypadek, kiedy oddział Pawia 5 naraża mnie na stratę czasu i konieczność kilkukrotnego załatwiania tej samej sprawy. W roku ubiegłym wystawiono mi w tym oddziale 4 skierowania o pomylonej treści, co zmusiło mnie do kolejnych wizyt w oddziale by te pomyłki prostować.