Opinia użytkownika: Klient_nryT
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Złożyłam zamówienie ok 14, przesyłkę express gdzie dostawa powinna być do 2 godzin od złożenia zamówienia. Odrazu zapłaciłam blikiem. Niestety po paru godzinach ( 5) nie było żadnej przesyłki ani informacji, kiedy przesyłka będzie i co z nią się dzieje. Kontaktowałam się na czacie aplikacji Hebe i żadnej konkretniej informacji również nie dostałam. W końcu zadzwoniłam na infolinię, gdzie dostałam odpowiedź, że przesyłka powinna być w ciągu 2 dni... A miała być w ciągu 2 godzin.... To jest robienie klienta w jajo. Szybciej by mi wyszło pójście stacjonarnie do sklepu. Szkoda, że z ich strony nie ma żadnego odzewu. Gdyby nie zadzwoniła na infolinię nikt nawet meilem nie poinformował mnie, że jest problem z wysyłką.... A mieszkam prawie w centrum Warszawy, więc z dojazdem również nie ma problemów..