Opinia użytkownika: Klient_hjPJ
Dotycząca firmy: e-podroznik.pl
Treść opinii: Kupiliśmy w zeszłym tygodniu w czwartek bilet na piątek w nocy. Po wpisaniu wszystkich informacji i dokonaniu zapłaty w bilecie SMS dowiedzieliśmy się że widnieje tam data na Poniedziałek. Próbowaliśmy za pomocą opcji Zmień datę zmienić ja, nie było to możliwe, otrzymaliśmy jedynie komunikat że jest to niedostępne. Zwrot biletu wiarze się z uiszczeniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 16 zł i to już jakimś sposobem było możliwe, funkcja była dostępna w odróżnieniu od poprzedniej. Zadzwoniliśmy do przewoźnika, umył ręce argumentując że to wszystko sprawa epodroznika. Zadzwoniliśmy na infolinię epodroznika (minuta to koszt ponad 2,50 PLN) podczas gdy w zdecydowanej większości mogliśmy posłuchać muzyczki bo pani operatorka porozmawiała z nami tylko krótka chwilę po długim oczekiwaniu i jej pomóc ograniczyła się do tego by kontaktować się z przewoźnikiem co jak już wspomniałam zrobiliśmy wcześniej. Czyli epodroznik tak jak przewoźnik nas olał. Wniosek może być tylko jeden specjalnie blokują funkcje zmiany daty żeby pobrać opłatę przy zwrocie biletu, specjalnie narzucili nam bez naszej akceptacji czego nie jesteśmy im w stanie udowodnić zmieniona datę co, specjalnie długo nie odbierają telefonu żeby nabić jak najwięcej za połączenie. Odradzam korzystanie z ich usług. Prawdopodobnie w pandemii znacznie spadły im obroty i imają się wszystkiego żeby tylko cokolwiek zarobić. Będziecie tylko trącić klientów takimi akcjami. My jezdzimy regularnie, za waszym pośrednictwem odbyło się to po raz ostatni. My też mamy firmę i wiemy że klientów trzeba bardzo szanować i być uczciwe bo bez tego kicha z tego. Nie polecam epodroznik