Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: FedEx

Treść opinii: 1. Telefon pracownika fedex przedstawiający się jako urząd celny i wypytywanie co jest w przesyłce... 2. Wypełnianie deklaracji co znajduje się w paczce . czyli skanowanie wypisywanie itp.(deklaracja wypełniona bezbłędnie) 3.Ponowne wypełnianie deklaracji. Zamówiłem dwie przesyłki u jednego dostawcy. Dostawca dwie przesyłki spakował do jednej paczki. Wychodzi na to że fedex zmusił mnie do oszustwa bo poprosił mnie abym wypełnił deklarację w ten sposób aby przesyłkę potraktować jako jedną 4. W między czasie mnóstwo telefonów. 5 Fedex w końcu otworzył paczkę aby zweryfikować czy zawartość przesyłki jest zgodna z opisem 6 nagle dowiaduję się że nie mogę zamówienia wykonać na osobę prywatną gdyż zamówiony towar jest ilością hurtową. Wartość zamówienia wraz z przesyłką z Chin to 480zł brutto. Brak odpowiedzi na moje pytanie: jakie przepisy ustanawiają prawo czy dany towar mogę zamówić jako osoba prywatna czy też nie 7 Abym mógł zamówić towar na firmę musiałem stworzyć numer EORI. Przez co znowu musiałem tracić czas i nerwy 8. Wysłanie kolejnych deklaracji już jako zamówienie na firmę 9. W między czasie rozmowy, emaile z dostawcą aby zmienił rachunek na fakturę. Czyli kolejny stres i strata czasu 10 i znowu kolejne telefony do fedex i dowiadywanie się o statusie paczki 11. za każdym razem gdy dzwoniłem to dowiadywałem się że paczka jest w odprawie celnej co niestety według mnie wprowadza w błąd i nawiązuję do Urzędu Państwowego. Fedex dzięki takiej taktyce zyskuje wyższą rangę w oczach takiego klienta jak np. ja 12.kolejnych kilka telefonów z odstępem średnio dwóch tygodni i za każdym razem dowiaduję się że paczka jest w odprawie celnej i w dniu dzisiejszym ktoś się ze mną skontaktuje. Takich telefonów było co najmniej 7. 13. dnia 28.01.2021 dowiaduję się że moja paczka została zwrócona do nadawcy dnia 6.01.2021 ale pomiędzy tymi datami co najmniej 4 razy zostałem poinformowany o tym że moja paczka czeka w odprawie celnej 14. dostawca twierdzi że danej paczki nie otrzymał więc nasuwa mi się myśl że ktoś z fedexu po prostu przywłaszczył sobie moją paczkę lub została zagubiona Piszę o tym wszystkim bo szukam osób z podobnymi przygodami z tą firmą i planuję im założyć jakiś pozew zbiorowy za oszukiwanie ludzi. Email do mnie: daniel.nipodam@interia.pl