Opinia użytkownika: Klient_BO7I
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W dniu dzisiejszym w supermarkecie Kaufland w Kaliszu, kilka minut po godzinie 11.00, w bardzo niemiły sposób zostałem potraktowany przez pracownika sklepu. Dokonując płatności za zakupy (36 zgrzewek piwa) w strefie kas samoobsługowych, pracownica zarzuciła mi w bardzo nieuprzejmy sposób - że robię zbyt duże zakupy piwa oraz że został ustalony "odgórnie" limit 10 sztuk. Oczywiście nie jest to prawdą, a pani nie potrafiła wyjaśnić mi gdzie jest taka informacja zawarta. Pracownica nie udzielając mi pomocy przy płatność, odwróciła się i odeszła, na koniec informując że powinienem mieć założoną maseczkę - chodź dostatecznie miałem zasłoniętą twarz. Niestety identyfikator był odwrócony więc nie mogłem odczytać imienia. Po kilku chwilach stania przy kasie i czekania na obsługę podeszła do mnie druga pani (niższa, ciemne włosy), która w miły sposób i zapewne zgodnie ze standardami obsługi Kaufland, pomogła mi w płatności. Zapewne monitoring pozwoli odtworzyć zaistniałą sytuację, która w mojej ocenie obrazuje skandaliczne zachowanie pracownika, traktującego klienta jak przestępcę lub przynajmniej oszusta, - bo tak się poczułem w obecności innych klientów. Bardzo proszę o informację jak opisane zachowanie pracownika, który ma obowiązek pomocy klientowi, ma się do standardów obsługi klienta i procedur obsługi klienta w supermarketach KAUFLAND. z poważaniem Grzegorz Kubiak 504871715