Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Zamówiłem produkty do odbioru w sklepie. Po powrocie do domu odpakowałem i okazało się, że zamiast preparatu do styków wcisnęli mi smar tej samej firmy do zupełnie innych zastosowań, licząc mi za niego drożej, bo po cenie preparatu do styków. Pewnie gdyby chodziło o zamówienie na kwotę co najmniej trzycyfrową, nie zrobiliby tak, ale w przypadku kilku złotych nie widzą problemu żeby zrobić wał, bo wiedzą, że klientowi się nie opłaca uruchamiać reklamacji na 6zł, bo więcej zachodu i straty czasu kosztować będzie go znajdowanie rachunków, numerów zamówienia, dojazd, stanie w kolejce do reklamacji, udowadnianie, że nie jest wielbłądem i szwędanie się po sklepie w czasie pandemii, a potem sprawdzanie czy znów nie wcisnęli mu gniota. Jak widać, brak udziału w programie "Słucham swojego klienta" do czegoś zobowiązuje.