Opinia użytkownika: Klient_RiD2
Dotycząca firmy: Bawaria Motors
Treść opinii: Jeżdżę BMW od zawsze, generalnie lipa, ładny salon w środku i to wszystko, od zawsze brak realnej możliwości zaparkowania na mini parkingu przed budynkiem, niska fachowość kadry mechaników, np. zgłoszenie usterki, kontrola przez najbardziej doświadczonego nadzorcę mechaników, wskazanie przyczyny, okazuje się że to element nowy pochodzący od nich wymieniony miesiąc temu, no to sprawdzą , sprawdzą i sprawa cichnie nigdy bez finału i naprawy, kiedyś indziej zgłoszenie zbadania innego problemu wynik :"pół samochodu do wymiany" generalnie dobry serwis dla korporacji gdzie nikt niczego nie weryfikuje i nie liczy, lub dla klientów którzy nie mają o niczym pojęcia, natomiast jeśli chce coś realnie skutecznie naprawić bez kwoty 148 tys na fakturze to korzystam z innego serwisu na Pradze (AF) , bardzo dobrze działający dział części zamiennych , także na plus aranżacja wnętrza ;) i dział części zamiennych,kupić auta też mi się tam nigdy nie udało, inni dealerzy z Warszawy potrafili mi zawsze skutecznie przeprowadzić prezentacje auta jakie mnie interesowało,napisane na podstawie wielu doświadczeń