Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Złożyłam reklamację na zakupiony GlobalTrack system jako niezgodny z zawartą umową. Towar ma ISTOTNĄ WADĘ, która uniemożliwia prawidłowe użytkowanie zgodne z jego przeznaczeniem – wymaga bardzo częstego ładowania (codziennie!), a jako urządzenie do lokalizacji na wypadek kradzieży nie gwarantuje, że spełni swoją funkcję (nie sądzę by ewentualny złodziej był tak uprzejmy i widząc słabą baterię podjął się ładowania). Jest to aż śmieszne, by za towar tak kiepskiej jakości, NIESPEŁNIAJĄCY SWOJEJ FUNKCJI, żądać od ludzi pieniędzy. To AAA Auto powinno płacić za zabranie złomu. Żadne urządzenie tego typu dostępne na rynku nie ma tak słabych baterii. W odpowiedzi stwierdzili, że nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru, co wiąże się również z brakiem zwrotu środków pieniężnych. Czują się jakby byli ponad prawem? U nich przepisy prawa nie działają? Czekam na rozwój sytuacji