Opinia użytkownika: Klient_fnOa
Dotycząca firmy: Sinsay
Treść opinii: Podkusiło mnie podczas świat żeby zamówić dużo rzeczy z Sinsaya. Mamy pandemie, sklepy zamknięte, ale 18 stycznia mialy buc już otwarte, ale są znowu zamknięte. Co robi Sinsay? Nic, nie odpowiada na zadane pytania, nie można się dodzwonić, dopisać na czacie, nie można się dowiedzieć jak zwrócić rzeczy, skoro sklep stacjonarny jest zamknięty. Dostałam odpowiedz mailem która chyba była pisana przez jakiegoś bota albo pustaka - i to po 4 dniach,m, ze zwroty nadal są respektowane do 30 dni. Już zdarzyłam wysłać ta szajską pakę kurierem i dopłacić do tego i intratnego interesu. Nie dość ze rzeczy to czysta chińszczyzna, z marzą 200% to jeszcze podejście do klienta żadne. Wiem bo zostawiłam pare rzeczy dla dziecka i po jednym praniu wyglądają jak szmaty. Nie polecam, odradzam. Sama będę się już trzymać z daleka.