Opinia użytkownika: Klient_ZBi8
Dotycząca firmy: The Body Shop
Treść opinii: Zamówienie złożyłam w sklepie internetowym 12.12.2020 i całość to były produkty przeznaczone na prezenty świąteczne dla moich bliskich. 22.12.2020 sklep w odpowiedzi na moje zapytanie potwierdził, ze ze względu na duża ilość zamówień nie jest w stanie zrealizować dostawy przed świetami. Przyjęłam to do wiadomości i anulowałam tego samego dnia zamowienie, bo tak tez mi zaproponowano. Zwrot środków miał nastąpić w ciągu najbliższych KILKU DNI. Po upływie 14 dni roboczych nadal nie otrzymałam zwrotu i skontaktowałam się ze sklepem. Poproszono mnie o numer konta. Podałam go, aczkolwiek przy płatności karta zwrot powinien odbyć się automatycznie na kartę. Jest 23.01.2021 i środków nadal brak. Mówimy o kwocie 551 pln... może mam wyjątkowego pecha, ale to był mój pierwszy i ostatni zakup w sklepie internetowym tej firmy.