Opinia użytkownika: Klient_EJcG
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Jestem klientka-pacjentka Enelmedu, płacimy z mężem 700 zl za kwartał! Dziś Pani na infolini zapisała moja Mamę 70+ na szczepienie Covid i powiedziała że są jeszcze szczepionki i że zdążyłam, że mam tylko poczekać i ktoś do mnie oddzwoni.Tak ,ktoś odzwonjl lo R godzinach ze już nie ma szczepionki i że mój zapis rano nie miał żadnego znaczenia.A ja nie dzwoniłam do NFZ bo myślałam że szczepionka mam zarezerwowana.Dzieki Paniom z Enelmed zaczęłam akcję dzwonienia na infolinię dopiero o 13 wiec o tsj godzinie szczepionek w Krakowie już zabrakło.Udalo się zarejestrować 60 km od Krakowa.Szkoda że nikt mi nie powiedział,tak żebym próbowała równolegle rejestrować się przez NFZ.Rejestracja przez SMS też mnie odrzucała okolo 20 razy więc naprawdę miałam dziś niezły rollercoster z zarejestrowaniem seniorki na szczepienie. Wniosek jest taki że polegać można tylko na sobie...A z usług Enelmed zrezygnuje jak tylko skończy nam się umowa...Nie polecam.