Opinia użytkownika: ShiroTora
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: 11.01.2021 o godzinie 9:37 złożyłem zamówienie nr 1013905955 na przecenione buty zimowe i od razu opłaciłem. O godzinie 12:56 dostałem wiadomość e-mail z anulowaniem zamówienia z przyczyn jak to zostało ujęte "Z przyczyn od nas niezależnych". Wprawdzie jest to niewygórowana kwota, bo raptem ok. 100 zł, ale mi chodzi bardziej o takie odwracanie kota ogonem. Zamiast np. napisać, że z wyniku niewłaściwego kontrolowania stanów magazynowych, że z własnej winy, to napisali w takim stylu, że co złego to nie my. O 14:22 również tego samego dnia, napisałem wiadomość z opisem mniej więcej jak powyżej, tylko z dopiskiem, żeby zwrócili mi szybko pieniądze, gdyż nie zamierzam składać następnego zamówienia, zanim nie dostanę zwrotu pieniędzy za poprzednie. Nie chciałem powtórki. Ale postanowiłem, że zrobię jeszcze jedne zamówienie, tym razem z płatnością przy odbiorze. Zatem o godz. 14:57 złożyłem zamówienie nr 1010305915, które znowu zostało anulowane o godzinie 18:51 tym razem bez podania jakiejkolwiek przyczyny. O 19:36 znowu wysłałem wiadomość e-mail i wytknąłem w niej zero profesjonalizmu w tym sklepie, znowu prośbę o zwrot pieniędzy z terminem do następnego dnia oraz prośbę o usunięcie konta/danych w ccc.eu i usunięcie członkostwa w CCC Klub. Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na moje wiadomości mailowe i do dzisiaj przychodzą mi reklamy na moją pocztę i telefon. Także pomimo prośby łamią przepisy związane z RODO. Po dniu czy dwóch, został do tego sklepu wykonany telefon, gdzie odpowiedziano mi, że obuwie z pierwszego zamówienia było uszkodzone i dlatego nie mogli wysłać. Na wytknięcie braku profesjonalizmu i zapytanie: co z kolejnym zamówieniem, czy też buty były zniszczone? Pani odpowiedziała, że żadnych innych zamówień nie widzi. Na pytanie czy mam podawać kolejne, odpowiedziała śmiesznie, że nie trzeba. Potem było zapytanie o możliwy termin zwrotu pieniędzy, ponieważ szybko dostali pieniądze, a zwrotu już tak jakoś szybko nie widać. Pani powiedziała, że jeszcze w tym samym tygodniu powinny być. A po dłuższej jeszcze chwili wahania podała, że w ostateczności mogą być w następnym tygodniu. Znowu wytknięte zostało dla sklepu brak profesjonalizmu i obracanie tak naprawdę nieswoimi pieniędzmi. Przy okazji tej rozmowy dowiedziałem się, że nie mają żadnych numerów zgłaszanych spraw przez telefon. Zostały mi tylko numery zgłoszeń na w/w wiadomości e-mail, kolejno [Ticket nr.2021011110006011] oraz [Ticket nr.2021011110008975] na które jak pisałem wcześniej; do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi. Wczoraj również został wykonany telefon, gdzie odebrał pewien Pan który oznajmił, że widzi, iż była odbywana rozmowa z konsultantką, ale nie ma żadnej adnotacji z prośbą o przyspieszenie zwrotu pieniędzy. I w związku z tym Pan jednak oznajmił, że przekaże zgłoszenie i znowu to, że pieniądze prawdopodobnie przyjdą do końca tygodnia, lub w następnym, bo mają na to 14 dni. Proszę Państwa, to nie jest zwrot butów czy reklamacja która wymaga dłuższego rozpatrzenia, tylko zwrot za towar którego nie dostałem, który nie został wysłany i którego zamówienie na niego zostało anulowane tego samego dnia. Dlatego dzisiaj piszę tę opinię, by wytknąć dla tego sklepu brak profesjonalizmu, niekompetencję, bałagan, łamanie przepisów RODO, obracanie cudzymi pieniędzmi oraz okłamywanie klientów. Aż się zastanawiam czy nie zgłosić tego do UOKiK. Nie polecam tego sklepu internetowego i odradzam robienia w nim zakupów. Jedynie co, to jeszcze pozostają sklepy stacjonarne które są (/były) jeszcze ok, ale na razie z powodu pandemii są zamknięte.