Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_YjlU

Dotycząca firmy: Fielmann

Treść opinii: W dniu 18.01.2020 udałem się do salonu w Gliwicach w celu zamówienia nowych szkieł do okularów, które zamawiałem 2 lata temu w tym salonie. W salonie przebywało 2 klientów. Na pytanie odnośnie mojej sprawy jedna z Pań zapytała mnie czy mam aktualne badania. Nie miałem, bo do tej pory, a to już moje kolejne okulary w tym salonie, nie było takiej potrzeby. Pani kpiącym, lekceważacym tonem odpowiedziała, że " teraz to mamy terminy na luty". Zawsze badanie odbywało się po przyjściu do salonu przez optometrystę. Nie zaproponowano mi ustalenia terminu, odniosłem wrażenie, że wręcz tej Pani ulżyło, że zrezygnowałem. To były ostatnie moje okulary w tym salonie. Jakość szkieł też pozostawia wiele do życzenia, po krótkim użytkowaniu pojawiły się odpryski na szkłach w postaci kropek. Okulary używane do pracy biurowej.