Opinia użytkownika: Klient_OYsh
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: wpłacałam pieniądze na konto przez bankomat, który je pobrał ale nie wpłacił na konto. zgłosiłam reklamację i po 15 dniach dostałam odpowiedź, że potrzebują 35 dni roboczych!!!!!!!!!! na "dodatkowe ustalenia" - nie ma żadnego kontaktu do działu reklamacji a w regulaminie doczytałam, że potem maja 30 dni na zwrot pobranych środków! to jest skandal! jeśli bankomat by mi wypłacił 1000zł więcej i bym te pieniądze zatrzymała na 2 miesiące to wylądowałabym w kryminale - niestety bank może kraść i nie ponosić konsekwencji :( najgorszy bank ze wszystkich!! Pani z infolinii poinformowała mnie, że nie może mnie przełączyć do działu reklamacji, nie poda mi do nich numeru ani maila - żenada!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)