Opinia użytkownika: Klient_iOXl
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Pierwszy raz dokonywałem reklamacji w Inpost, kurier przywiózł paczkę uszkodzoną, wiaderko z mikrobetonem w kartonie otulonym z każdej strony kartonami pęknięte, zawartość rozsypana po jego busie, pyta się czy jest ok? XD nie jest! 400zł w plecy, mów że mogę złożyć reklamację online, i tak uczyniłem, produkt był bardzo dobrze zabezpieczony, aby pęknąć wiaderko trzeba było albo rzucać i rozbijać o ziemię, albo spadło na nie coś wielkiego i ciężkiego. Po miesiącu telefon i targowanie się czy ja czasem nie wyolbrzymiam i że wszystko jest ok przecież coś tam w tym wiaderku na dnie zostało nie? Pomyślałem nosz... wytłumaczyłem że proszę o zwrot całości zawartości, że zawartość mojego wiadra to sobie mogę zamieść z busa kuriera... Finalnie mail z odrzuceniem reklamacji, bo nie była dobrze zabezpieczona paczka, AAAA G**** prawda!!!! na zdjęciach reklamacyjnych dokładnie było widać że sprzedawca zapakował towar bardzo należycie i robotę spartolił INPOST!!!