Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Obsługa sklepu pozostawia do życzenia. Miałam w dniu dzisiejszym wątpliwą przyjemność rozmawiać z kierowniczką (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). W momencie złożenia reklamacji owa Pani zastrzegła że "Może sobie Pani składać reklamacje a i tak jej nie uwzględnimy.". Przy tej okazji Pani kierowniczka była bardzo pogardliwa z ustami pełnymi frazesów ale bez konkretnej treści. Nie potrafiła odnieść się rzeczowo do żadnego przeze mnie zadanego pytania. Poza tym potraktowała mnie obcesowo stwierdzając że jako kierownik to ona decyduje kto i co może tu w tym sklepie. Osoba ta jest bardzo niestabilna emocjonalnie a jej zachowanie raczej świadczyłoby że nie powinna zajmować stanowiska kierowniczego a co najważniejsze pracować z ludźmi. Jako właścicielka firmy nigdy nie zatrudniłabym tej Pani jako pracownika a tym bardziej jako kierownika. Serdecznie nie pozdrawiam a moja noga w sieci Leroy Merlin już nie postanie ze względu na obrzydzenie jakie odczuwam po tym niesmacznym kontakcie z tą "przemiłą" Panią.