Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Na wejściu nie powitano mnie z uśmiechem tylko jakby obowiązkiem. Chciałam kupić okulary zbliżone do moich starych jednak zaznaczyłam, że pani może mi coś zaproponować nowego. Z zaproponowanych tylko jedne były w miarę ok. Miałam wrażenie jednak że pani zamaost skupić się na tym co pasuje do mojej buzi wybiera mi wszystkie w cenie około 700 zł, nie zaproponowano mi nawet jedne pary w cenie 300-400 zł. Kiedy byłam zdecydowana na tę jedną parę zapytałam czy w razie problemu z okularami otrzymam z salonu jakaś pomoc np kiedy się wyrobią( okulary z plastiku) . Pani popatrzał na swoją koleżankę jakby moje pytanie było nienormalnym i odpowiedziała że jeśli się wylamie to niestety nie pomogą. Żyli okulary za 700+ oprawki nie mają żadnego ubezpieczenia ani pomocy salonu.Po czym stwierdziłam że poszukam u konkurencji. Wychodząc chciałam kupić pudełko soczewek ,znowu zaproponowano mi najdroższe za 90 zł mimo że stali obok inne tańsze. Pomyślałam że pani nie zna się na fachu tylko próbuje sprzedać najdroższe produkty i tym się kieruje. Następnie pojechalam do interoptyka w sferze , powitanie z uśmiechem . Kupiłam raybeny za 499 zł z świetnymi oprawkami i szkłami w cenie, pan zaproponował mi około 15 okularów w różnych cenach (200-700) . Był miły pomocny i znał się na rzeczy. Okulary mam nie plastikowe i na moje pytanie co jeśli się rozleguluja albo zniszczą odrazu usłyszałam żebym przyszła to mi pomogą. Vision stracił klienta na zawsze ,pozdrawiam anna