Opinia użytkownika: Klient_1lqb
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: 11.01.2021. Około 17.20. Bardzo przepraszam Pana sprzedawcę za wtargnięcie w Jego przestrzeń. Jako klient, nie miałam prawa zakłócać Jego spokoju. Przepraszam, że miałam czelność zapytać, czy można z Nim rozmawiać na temat zakupu mebli. Szanowny Panie sprzedawco! Pana, bardzo delikatnie nazywając, arogancja, zniechęciła mnie do kupna mebli w Waszym salonie. Już w przedszkolu dzieci uczą się trzech magicznych słów: proszę, przepraszam, dziękuję. Widocznie Pana przerosło zapamiętanie takiego natłoku informacji. Myślę, że dla Pana wyrażona przeze mnie opinia nic nie znaczy, ale mam nadzieję, że Kierownictwo sklepu zwróci uwagę na mój wpis. Panie sprzedawco! Nie należę do osób roszczeniowych i złośliwych. Po raz pierwszy wystawiam negatywną opinię. Dziękuję Pani, która odpowiedziała na moje pytania i przepraszała za kolegę, jednakże niesmak pozostał. Nie wrócę do tego sklepu.