Opinia użytkownika: Klient_RpUR
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Kasa nr 15, godz 15-15.30 dzień zakupów: 08.01.2021 Kupuję w Carrefour Bemowo od kiedy tylko sklep powstał, mieszkaliśmy na Bemowie. Teraz od 20 lat pomimo tego, że przeprowadziliśmy się poza Warszawę, nadal przyjeżdżamy do Carrefour Bemowo. Zawsze personel sklepowy kasjerki, panie z BOK, czy osoby na działach były bardzo miłe i pomocne. Ale to co wyczynia tam jedna kasjerka, to przekracza wszelkie granice. Tak bezczelnego zachowania chyba nigdzie jeszcze nie doświadczyłam. Już któryś raz z kolei bez żadnej przyczyny nas (mnie i męża) ustawia , poucza i bezczelnie się odzywa. Nie ma żadnego szacunku do osób starszych, a ostatnio staramy się kupować w godzinach seniora. Podam dzisiejszy przykład: Wyładowaliśmy produkty na taśmę, jak nas zobaczyła zaczęła rozmawiać przez telefon. Kiedy skończyła mówimy: dzień dobry. Poza ponurym spojrzeniem żadnej odpowiedzi. Po skasowaniu wszystkich produktów , zaczęła sprawdzać coś na wydruku. Ja trzymam kartę płatniczą w ręku, kiedy nie odrywając wzroku od wydruku pretensja do mnie, że nie mówię jak będę płacić. Na moje pytanie czy nie może spytać dowiedziałam się, że to moim obowiązkiem jest ją poinformować i ona nie będzie nikogo o nic pytać. I to nie jest pierwszy jej arogancki wyskok. Na wcześniejsze (a było ich kilka) nie reagowałam bo wydawało mi się, że może być zmęczona, etc. Taka osoba nie powinna mieć kontaktu z klientami, bo swoim bezczelnym i aroganckim podejściem szarga opinie pozostałych pracowników Carrefour-a. Proszę coś z tym problemem zrobić, bo nie mam więcej zamiaru stresować się spotkaniem z nią i denerwowaniem. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)