Opinia użytkownika: Klient_wDM2
Dotycząca firmy: X-press Couriers
Treść opinii: Przesyłka odebrana od nadawcy 19.12 winna być dostarczona tego samego dnia, więc oczekiwałam jej codziennie, jak też wynikało z otrzymywanych SMS-ów. Również śledziłam przesyłkę na stronie pseudo firmy kurierskiej jak paczka wędrowała od kuriera do magazynu i z powrotem, niestety z pominięciem mnie jako odbiorcy. W środę rano tj. 23.12 musiałam wyjechać, a ok. 14.00 zadzwonił kurier w sprawie przesyłki. Poinformowałam go, że nikt nie będzie w stanie odebrać przesyłki i należy ją zwrócić do nadawcy. I tu jeszcze bardziej się zdziwiłam, gdyż kurier nie był zainteresowany moim tłumaczeniem, bezczelnie się rozłączył, a na stronie śledzącej przesyłkę przeczytałam, iż wydałam dyspozycję o innym terminie dostarczenia przesyłki. Po przeczytaniu tego samego dnia nawiązałam czat z obsługą Klienta przekazując powyższe i ponownie prosząc o zwrot przesyłki do nadawcy. Byłam pewna, że to kończy sprawę, ale nie. Takie informacje są na stronie do śledzenia: 2020-12-29 16:18 PRZESYŁKA WYDANA KURIEROWI W CELU DORĘCZENIA; 2020-12-30 20:29 PRZESYŁKA NIEDORĘCZONA Z POWODU BRAKU ODBIORCY PODCZAS PRÓBY DORĘCZENIA; 2021-01-05 15:18 ODBIORCA AKCEPTUJE KOSZTY CŁA I PODATKI; 2021-01-05 15:18 ODBIORCA ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI PODCZAS PRÓBY DORĘCZANIA Dodam tylko, że nawet przy ostatniej rozmowie w dniu 05.01.2021 r. znowu pojawiło się kłamstwo, ponieważ nie rozmawiałam z kurierem, który stał pod moim blokiem, tylko z panem z oddziału, który zapytał czy chcę odebrać jeszcze paczkę i absolutnie nie zaakceptowałam jakichkolwiek kosztów. W czwartek przesyłka powinna być nadana do nadawcy, tak twierdził pan z oddziału. Podsumowując chcesz otrzymać zakupiony towar nigdy nie wybieraj kuriera x-press!!!