Opinia użytkownika: Klient_IsF5
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłam piekarnik do zabudowy z dowozem na wybrany przeze mnie dzień (poniedziałek). Wieczorem po nieotrzymaniu zamówienia zadzwoniłam na infolinię w tej sprawie i dostałam jedynie odpowiedź że piekarnik będzie jutro i nic nie można z tym zrobić. Mają błąd w dokumentach. Kiedy poprosiłam w takim razie o rekompensatę w postaci podania dokładnej godziny w jakiej kolejnego dnia przyjdzie piekarnik albo wniesienia sprzętu, ponieważ nie mam każdego dnia wolnego a specjalnie zamawiałam na dzień kiedy mój mąż mógłby wnieść sprzęt do domu usłyszałam, że nie ma takiej możliwości i nie są organem decyzyjnym. Po napisaniu maila nie otrzymałam odpowiedzi tak samo na Funpage'u. Nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie i zniechęcam do niego znajomych. Omijajcie RTV Euro AGD dużym łukiem.