Opinia użytkownika: Klient_wlq6
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wiem jedno gdyby biedronka nie oferowała żywności co jest pierwszorzędną potrzebą człowieka a byłaby sklepem np odzieżowym z takim standardem obsługi i traktowania klienta nie utrzymałaby się na rynku dłużej niż trzy miesiące. Skandaliczne zachowanie kierowniczki i ochroniarza w jednej z Toruńskich biedronek który był wyjątkowo agresywny słownie wobec klientki trzymającej małe dziecko na ręku i drugie trzymając za rękę zakończyło się nie upomnieniem czy zwolnieniem tylko bonem na 25 zł na e- sklep . Tak osoby odpowiedzialne za zarządzanie i wizerunek sklepu załatwiają sytuacje. Doda, że powodem całej tej sytuacji było przełożenie przez 3 letnie dziecko maskotki w inne miejsce. Nigdy więcej nie zrobię zakupów w tej sieci gdzie agresja wobec kobiet i dzieci jest akceptowana i w dobrym tonie jak widać .