Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_TV5m

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Sklep „sprzedaje” przedmioty, których nie ma na stanie!!! Tydzień temu zamowilam iphone12 i opłaciłam z góry całe zamówienie. Zdecydowalam sie na zakupy w media expert, poniewaz pod produktem bylo napisane „u Ciebie pojutrze” lub „w sklepie pojutrze”. Nie myslac nad tym dlugo (niestety), dokonalam zakupu. Dzwoniac dzisiaj na infolinie (tydzien po zlozeniu zamowienia) konsultant polecil mi anulowanie zamowienia (stwierdzil, ze czekaja na dostawe od producenta) i powiedzial, ze pieniadze wroca do mnie do 14 dni. Co dziwne, w chiwli po zakonczeniu rozmowy dostałam maila o bardzo dziwnej treści,mianowicie: „ Nadal nie mamy potwierdzenia z firmy kurierskiej, że przesyłka, która jest w drodze, została już doręczona. Dokładamy wszelkich starań, aby dotarła do Ciebie jak najszybciej. ” w moim mniemaniu ta wiadomosc sugeruje, ze przesylka zostala wyslana. Co jest nie mozliwe z uwagi na moja rozmowe z konsultantem. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie, szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Bo jak na razie jestem bez telefonu i bez pieniędzy.