Opinia użytkownika: Klient_nw0A
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: dzisiaj byłem na zakupach w/w placówce zawsze płacę scan go na kasie samoobsługowej nigdy nie było problemów .. dzisiaj po skanowaniu wyszło hasło towar wysokiego ryzyka zaraz podejdzie asystent.. i podeszła pani z szalikiem na głowie i drze się czy mam jakiś towar z klipsem ja mówię spokoinie że nie wiem i chce jej pokazać towar stwór zaczyna jeszcze glośniej krzyczeć ze jak to kupuje towar i nie sprawdzam czy jest zabezpieczenie Ja spokojnie jej tłumaczę ze ja tu przychodzę na zakupy nie na włam,,antypatyczny stwór przestał się drzeć i zaczął szukać legendarnego klipsa pokazuje jej to co kupiłem czyli jakąś kaszę pieczywo słodkie i ten towar wysokiego ryzyka szampan piccolo dla dzieciaka ..pani obejrzała nic nie znalazla; pytam jej się po co się darła i w czym był problem. odpowiedź przynajmniej dla mnie była dziwaczna zresztą jak cala ta sytuacja mianowicie powiedziała ze ma prywatne problemy psychiczne?sugestia dla dyrekcji placówki dajcie do kontaktów z klientem pracowników emocjonalnie stabilnych to ułatwi pracę im samym i przede wszystkim klientom,,,a dla tej pani zaproponowałbym rozmowę z psychologiem i parę dni wolnego