Opinia użytkownika: Edyta_602
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W ciągu ostatnich kilku miesięcy wielokrotnie zamawiałam internetowo różne rzeczy korzystając z różnych dostawców przesyłek. Kilka razy paczki były dostarczane także przez kurierów z firmy DPD. Podobnie, jak w przypadku innych firm kurierskich, również od DPD otrzymywałam powiadomienie SMS o wizycie kuriera w danym dniu. Niestety, kurier nie zawsze telefonował do mnie, by zapowiedzieć swoją wizytę czy upewnić się, że jestem w domu. Jedną z zamówionych przesyłek znalazłam pozostawioną w ogrodzeniu, bez jakiekolwiek informacji. Inna nie została dostarczona w ogóle, mimo że na stronie internetowej firmy DPD odnotowano informację o doręczeniu paczki. Po złożeniu reklamacji czekałam blisko miesiąc na jej wyjaśnienie. Zmuszona zostałam do wykonania kilkunastu telefonów do sklepu internetowego z którego zamawiałam produkt i na infolinię firmy DPD. Konsultanci infolinii łączyli rozmowy między sobą i do kuriera, który był odpowiedzialny za doręczenie paczki. Podczas każdej rozmowy z pracownikami DPD musiałam na nowo przytaczać okoliczności zaginionej przesyłki. Kurier mający doręczyć paczkę, do którego została przełączona moja rozmowa był bardzo nieuprzejmy, przerywał moją wypowiedź i używał wulgaryzmów. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i otrzymałam zwrot kosztów zamówionego produktu, ale nikt z pracowników DPD nie przeprosił mnie za zaistniałą sytuację i wynikające z niej niedogodności.