Opinia użytkownika: Joanna_3013
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Rozliczenie (mojej) szkody z polisy OC sprawcy. Trzy (robocze) dni oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy. Przynajmniej mu miejsce spotkania odpowiadało. Kontakt telefoniczny bardzo uprzejmy. Trochę mniej gdy na miejscu okazało się, że to serwis samochodowy dealera, a ja podpisuję cesję na rozliczenie naprawy. Rzeczoznawca oschły i wyraźnie zły na sytuację podczas całego kontaktu. Rozmowa odbywała się głównie między kierownikiem serwisu, a rzeczoznawcą. Tenże uraczył mnie kilkoma "spod byka" spojrzeniami ignorowaniem do końca spotkania. Różnica między kontaktem telefonicznym, a bezpośrednim ogromna, jak z dwoma innymi ludźmi. Czyżby "coś" popsuło panu rzeczoznawcy plany na załatwienie motoryzacyjnej historii z kobietą? Szkoda, że frustracja jednego zawiedzionego pana stała się wizytówką Ergo Hestia.