Opinia użytkownika: Joanna_3013
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Brak oczekiwania na obsługę w oddziale, mimo sporego ruchu. Pracownica poświęciła mi ponad pół godziny bardzo dokładnie przedstawiając, analizując i szczegółowo porównując interesujące mnie opcje kredytowe. Wyłożyła mi argumenty za opcjami dodatkowymi i choć zazwyczaj ściśle trzymam się wcześniej sprecyzowanych własnych potrzeb, to nawet zainteresowała mnie możliwością rozszerzenia podstawowego produktu. Do sprzedaży w tamtym dniu nie doszło (czekały mnie jeszcze rozmowy w konkurencyjnych bankach), ale opuściłam placówkę z teczką broszur, bezpośrednią wizytówką i poczuciem, że powstała między nami relacja "moja konsultantka-moja klientka". Kilka dni później ta sama pracownica zadzwoniła do mnie zapytać, czy już podjęłam decyzję z której oferty skorzystać i czy nie chciałabym jeszcze o coś dopytać.