Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Eltrox
Treść opinii: Wizyta miała miejsce 19 grudnia. Po wejściu do sklepu zauważyłem, że sprzedawca obsługiwał innego klienta. Przerwał na chwilę rozmowę, nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i mnie przywitał zwrotem "dzień dobry". Poprosił o chwilę cierpliwości. Po zakończeniu obsługi zaprosił mnie do biurka. Zapytał o cel wizyty. Powiedziałem, że chciałbym zabezpieczyć mały punkt usługowy. Sprzedawca zapytał, jaki rodzaj zabezpieczenia mnie interesuje. Odpowiedziałem, że alarm. Sprzedawca zadał mi kilka pytań otwartych, żeby na tej podstawie dobrać odpowiedni system. Zapytał o rodzaj działalności, ilość pomieszczeń, wielkość pomieszczenia, ilość okien i drzwi. Na tej podstawie dobrał odpowiedni zestaw. Podczas prezentowania produktów posługiwał się językiem korzyści. Wspomniał o tym, że system bezprzewodowy zapewni bezpieczeństwo nawet w sytuacji odcięcia prądu. Wydajny akumulator zapewni pracę bez stałego źródła prądu do 24h. Zaproponował dodatkowy moduł pozwalający na wysyłanie komunikatów na telefon. Poinformował, że zwiększy to poziom zabezpieczenia ze względu na informowanie o włamaniu w trybie on-line. Sprzedawca zaproponował dodatkową usługę montażu. Na zakończenie zapytał, co sądzę o prezentowanym rozwiązaniu i zapytał o decyzję. Kiedy powiedziałem, że muszę się jeszcze zastanowić, wydrukował ofertę i wręczył mi swoją wizytówkę. Zachęcił do ponownego kontaktu.