Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Byb6

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Mam ten market "pod nosem", więc często w nim bywam, jednak nie lubię robić tam zakupów. Najczęściej kolejki do kasy są długie, więc kupując zaledwie kilka produktów, tracę cenny czas na czekanie na obsługę. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłyby tutaj kasy samoobsługowe. Poza tym nie podoba mi się to, że w tym sklepie muszę przyklejać naklejki na wcześniej zważone przeze mnie produkty spożywcze takie jak owoce czy warzywa. Rozumiem, że jest to ułatwienie dla kasjera, który nie musi pamiętać kodu, jednak często zapominam o ważeniu produktów, ponieważ inne markety (Biedronka, Lidl) nie wymagają tego od klienta. Ekspedienci są mało życzliwi, a terminal kilkukrotnie nie przyjął mojej transakcji płatniczej, mimo, że nie było ku temu powodów z mojej strony - miałam pieniądze na moim koncie bankowym i ważną kartę płatniczą oraz pamiętałam pin. Wadą jest też brak możliwości płacenia BLIK-iem. Jakość produktów tej sieci nie pozostawia wiele do życzenia, ale niektóre ceny już tak.