Opinia użytkownika: Klient_k8x4
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Firma bezpodstawnie i wyrywkowo otwiera sobie paczki, które mają zostać dostarczone do adresatów. Nadawalam paczkę przez nową aplikację, w związku z czym nie trzeba było naklejać naklejki z danymi adresata. W takim wypadku robi to kurier, który oczywiście zawinił i naklejki na paczce nie umieścil. Kilkukrotnie byliśmy nękani telefonami, aby pani kierownik wrocławskiego oddziału (swoją drogą osoba, która na tym stanowisku znalazła się z przypadku) podać co się znajduje w paczce. Jakim prawem??? To jawne i bezpodstawne łamanie tajemnicy korespondencji. Jest na to odpowiednia ustawa i paragrafy. Gdy zaczęłam panią straszyć ustawa powiedziała, że nie rozumie dlaczego MY ROBIMY PROBLEM , bo wszyscy ludzie im mówią co mają w swoich paczkach. Gdy zapytam czy InPost prawo nie obowiązuje zaczęła się zasłaniać regulaminem firmy, który w świetle ustawy jest nieważny (wg regulaminu firma może sobie wyrywkowo sprawdzać przesyłki). Odesłała mnie do Działu Reklamacji i powiedziała, że nie będzie z nami rozmawiać bo jesteśmy bezczelni :DDD. prostactwo. Jakość obsługi klienta w skali od 1 do 10 to -10. Paczka dotarła do adresata z dużym opóźnieniem. Wymarzająca się pani kierownik stwierdzila, że klienta, który zapłacił za usługę nie trzeba obsługiwać i rozłączyła się w trakcie rozmowy a potem zablokowała połączenia przychodzące ode mnie. Paczka dotarła tam gdzie miała dotrzeć jedynie dzięki pomocy Działu Reklamacji. Nie polecam. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)